Szűrés az összes termékekből

Djeco vélemények

Djeco vélemények

Djeco élmény az Instán

Djeco élmény az Instán

25.000 Ft feletti rendelésnél ingyenes szállítás!

Djeco játék webáruház Facebook

Djeco TOP termékek

Djeco játék partnerek

Tanúsítvány

Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

6.000 Ft feletti vásárlásnál INGYENES 40.000 Ft értékű Zalakarosi Welness utalvány! A kosárnál válaszd ki az ajándékot!

Nagy kalóz - Big pirate - Társasjáték - Djeco

Nagy kalóz - Big pirate - Társasjáték - Djeco
Nagy kalóz - Big pirate - Társasjáték - Djeco
Nagy kalóz - Big pirate - Társasjáték - Djeco
Nagy kalóz - Big pirate - Társasjáték - Djeco

Nagy kalóz - Big pirate - Társasjáték - Djeco

Nem kis bátorság kell belopózni Rőtszakállú Frigyes barlangjába és elemelni a kincsesládáját! Legyél Te a Big pirate nyertese! Társasjáték a Djeco-tól!
Nem kis bátorság kell belopózni Rőtszakállú Frigyes barlangjába és elemelni a kincsesládáját!
Minden elismerés a tiéd! De most aztán uccuneki! Menekülj ahogy bírsz, mert kampókezű a nyomodban van! Vajon sikerül kijátszanod a Nagy Kalózt, vagy ő fog győzedelmeskedni.

DJECO társasjáték: Big Pirate - Nagy Kalóz

Vajon sikerül-e a hajósinasoknak megszerezni a kincset mielőtt a Nagy Kalóz fogságába esnek?

Ajánlott életkor: 5 éves kortól

Játékosok száma: 2-4 játékos részére

Játékidő: 20 perc

A játék tartalma: 1 kalózfigura, 3 hajósinas-figura, 3 kincsesláda, 1 játéktábla,

7 kókuszpálma-rejtekhely, 1 nagy kalóz kocka, 1 kis hajósinas-kocka,

9 kókuszpálma-kártya, 4 papagájkártya

A játék célja:

- Hajósinasoknak: meg kell szerezni egy kincses ládát a kalóz barlangjából és el kell juttatni a csónakba.

- A kalóznak: el kell kapni az összes hajósinast, hogy ne meneküljenek el a kincsesládával.



A játék előkészülete:

Válasszuk ki, hogy ki legyen a kalóz. Ha több játékos is kalóz akar lenni, mindegyikük dobjon a kalózkockával. Aki a legnagyobbat dobja az lesz a kalóz. A többiek választanak egy-egy hajósinas figurát. A 7 kókuszpálmát a tábla sötétebb mezőire kell elhelyezni, a rejtekhelyek szélére.

Helyezzük a hajósinasokat a játéktáblán a kis csónak mezőre. Tegyük a kalózt és a kincses ládákat a barlangmezőre. A kártyákat kiosztjuk a hajósinasoknak a következők szerint:

- 3 hajósinasnál: mindegyik kap 3 kókuszpálma kártyát és egy papagáj kártyát.

- 2 hajósinasnál: 4 kókuszpálma kártyát és 2 papagáj kártyát

- 1 hajósinas van: 5 kókuszpálma kártyát és 3 papagáj kártyát.

A játék menete:

A hajósinas játékos kezdhet, aki a kalóz bal oldalán helyezkedik el. A hajósinasok a kis kockával dobnak és a dobás szerint haladnak előre a figurájukkal. Ha több hajósinas van, akkor a másik inas az óramutató járásával megegyező irányban következhet.

Azután a kalóz játékos jöhet. A fekete kockával kell dobnia és a dobás szerint előre haladni mezőket. Ha keresztet dob, akkor a kalóz nem léphet.

Miután az első kör befejeződött, a második forduló következik és így tovább.

Haladás a bábukkal:

- A hajósinas léphet előre és hátra, de kockadobásonként csak egyik felé. Egy hajósinas csak egy ládát tud vinni. A ládát akkor szerzi meg, ha áthaladt a barlang mezőn. (együtt lép a ládával)

- A kalóz csak egy irányban léphet. Figyelem! A kalóz kalapjának mindig mutatnia kell a haladásának az irányát. Amikor a kalóz olyan mezőre lép ahol már egy hajósinas van, akkor kiüti az inast és az inast kizárja a játékból.

Menekülés a kalóztól:

- Használj egy papagáj kártyát:

Ezzel a lappal, a kockával dobott pont megduplázódik. Dobás előtt a játékosnak oda kell adnia a papagáj kártyát a kalóznak. Ha pl. 3-at dob, akkor 2x3=6-ot léphet a bábujával.

- Rejtőzz el egy kókuszpálma mögé:

Amikor egy inas elhalad vagy megáll egy kókuszpálma mezőn (a sötét mezők az úton) azt mondhatják: „rejtekhely” és a kókuszpálma mögé rejthetik a bábujukat.
Ha játék előtt az inas bábu már a kókuszpálma mezőn áll (rejtőzködés nélkül) a játékos azt mondhatja „rejtekhely” és a pálma mögé rejtheti a bábuját és ekkor nem dobhat.
Ha az inas bábu már rejtve van, akkor újra játszhat a következők szerint:
- Rejtve marad: ekkor fel kell használnia kókuszpálma kártyát és oda kell adnia a kalóznak. Nem lehet újra dobni.

- Előjön és dobhat a kockával: Ekkor az inasnak a kókuszpálma mezőt is kell számolnia (ha a játékos 1-et dob, akkor kókuszpálma mezőre lép.

Ha nincs több kókuszpálma kártyája az inasnak, akkor elő kell jönnie a rejtekhelyről. Vigyázat: Ha a kalóz éppen a rejtekhely mezőn van, akkor elkapja az inast, amikor előjön, és az inast kizárja a játékból.

- Leteszi a ládát: az adott körében az inas előre léphet, de le kell tennie a ládát arra a mezőre ahol éppen állt. Így a kalóznak erre a mezőre kell lépnie és a ládát vissza kell tenni a barlangba.

Ki nyer?

- Az első hajósinas, aki eléri a kishajót a kincses ládával, nyer. Vigyázat: Ahhoz, hogy visszajusson a kishajó mezőre, pont annyit kell dobnia a hajósinasnak, ahány mező hátra van.

- Ha a kalóz elkapja az összes hajósinast, akkor a kalóz nyer.
Gyártó :
Djeco
Djeco márka :
Djeco
Djeco cikkszám :
DJ08423
Ajánlott kor :
5 éves kortól
Játékidő :
Rövid (10-30 perc)
Játékosok száma :
Családi (2-5 fő)
Átlagos értékelés :
⭐⭐⭐⭐⭐ (8)
További adatok
Rendelhető

Raktáron! 1-2 munkanap

Rendelhető: 2-4 munkanap

A termék jelenleg nem rendelhető. Kérem nézzen vissza később.

11 990 Ft
A vásárlás után járó pontok: 360 Ft

Adatok

Djeco játékok korosztály szerint
5 éves kortól
Cikkszám
50722

Vélemények

Legyen Ön az első, aki véleményt ír!

Hasonló termékek