Szűrés az összes termékekből

Djeco élmény az Instán

Djeco élmény az Instán

Djeco játék webáruház házhozszállítás

Djeco játék házhozszállítás

Djeco vélemények

Djeco vélemények

Djeco játék webáruház Facebook

Djeco TOP termékek

Djeco játék partnerek

Tanúsítvány

Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Sárga törpe - Klasszikus társasjáték - Nain jaune - Yellow dwarf - Djeco

Sárga törpe - Klasszikus társasjáték - Nain jaune - Yellow dwarf - Djeco
Sárga törpe - Klasszikus társasjáték - Nain jaune - Yellow dwarf - Djeco
Sárga törpe - Klasszikus társasjáték - Nain jaune - Yellow dwarf - Djeco
Sárga törpe - Klasszikus társasjáték - Nain jaune - Yellow dwarf - Djeco
Sárga törpe - Klasszikus társasjáték - Nain jaune - Yellow dwarf - Djeco
Sárga törpe - Klasszikus társasjáték - Nain jaune - Yellow dwarf - Djeco
Sárga törpe - Klasszikus társasjáték - Nain jaune - Yellow dwarf - Djeco
Sárga törpe - Klasszikus társasjáték - Nain jaune - Yellow dwarf - Djeco
Sárga törpe - Klasszikus társasjáték - Nain jaune - Yellow dwarf - Djeco
Sárga törpe - Klasszikus társasjáték - Nain jaune - Yellow dwarf - Djeco
Sárga törpe - Klasszikus társasjáték - Nain jaune - Yellow dwarf - Djeco
Sárga törpe - Klasszikus társasjáték - Nain jaune - Yellow dwarf - Djeco

Sárga törpe - Klasszikus társasjáték - Nain jaune - Yellow dwarf - Djeco

Sárgi kis aranyos törpe!
Sárga Törpe - Nain jaune
Zsákmányolj sokat a kalózok kincséből
Ez a klasszikus francia társasjáték önfeledt szórakozást ígér az egész családnak és visszarepíti a játékosokat a fantázia régi világába.
Nagyon szórakoztató játék.

Ajánlott életkor: 7-99 év

Játékosok száma: 2-4 fő

A játék tartalma: - 1 játék tábla (aminek a mintája mutatja egyben azt is, melyik az 5 kincsszerző-kártya)

- 1 Hook Kapitány doboz,

- 52 kártya (ami tartalmazza az 5 kincsszerző-kártyát is)

- 78 zsetont (12 gyémánt, 12 rubint, 12 zafír, 12 smaragd, 30 arany)


A játék célja: légy az a játékos, aki legtöbb kincset megszerzi!

A játék előkészítése: minden játékosnak osszunk ki 19 zsetont az alábbiak szerint:

3 gyémánt (fehér) + 3 rubint (piros) + 3 zafír (kék) + 3 smaragd (zöld) + 7 arany (sárga)

A játéktáblát tegyük középre és a tábla közepére helyezzük a Hook Kapitány dobozkát.

Minden játékos helyezze el a tétjét a táblán az alábbiak szerint:

- 1 gyémántot vagy 5 aranyat, középre, a Hook Kapitány dobozra, vagyis a csontvázra (7-es kártyát ábrázolja, a halálfej jelzésű kártyasorozatból)

- 1 rubint vagy 4 aranyat a kalózra (a 13-as kártyát ábrázolja a vitorla jelzésű kártyasorozatból)

- 1 zafírt vagy 3 aranyat a kalózlányra (a 12-es kártyát ábrázolja a kormánykerék jelzésű kártyasorozatból)

- 1 smaragdot vagy 2 aranyat a kalapos fiúra (a 11-es kártya a halálfej jelzésű kártyasorozatból)

- 1 aranyat a papagájra (10-es kártya az ágyú jelzésű kártyasorozatból)

Az osztó minden játékosnak kioszt lapokat az alábbiak szerint, attól függően hány játékos vesz részt a játékban:

- 2 játékos esetén: mindenki kap 22 kártyát

- 3 játékos esetén: mindenkinek 15 kártyát osztunk

- 4 játékos esetén: mindenki kapjon 12 kártyát

A megmaradt kártyákat félrerakjuk, fejjel lefelé, senki nem nézheti meg őket. A következő játék elején újra belerakjuk a pakliba és úgy keverjük meg és osztjuk újra.



A játék menete: Az óra járásával megegyező irányban játszunk. A kártyákat középre rakjuk majd le, egy közös talonba. Az osztótól balra ülő játékos kezd. Megpróbálja letenni a kezében lévő lapok közül a leghosszabb számsorozatot, növekvő sorrendben, a kártya színétől (jelzésétől) függetlenül. Nem kötelező az egyessel kezdeni, bármelyik számú kártyát választhatják a kört kezdő játékosok.

Példa: Ha egy játékosnak a kezében vannak a 3,4,5,7-es számú lapok (vegyes színekben) akkor leteszi a 3-as, a 4-es, az 5-ös kártyát a kezéből, de nem teheti le a 7-est, mert nincs nála a 6-os számú kártya.

Ha egy játékos már nem tud több kártyát hozzátenni az elkezdett sorozathoz, akkor a következő játékosra kerül a sor, akinek ezt a sorozatot kell folytatnia, amíg tudja. Ha esetleg nincs olyan kártyája, amivel folytatni tudná, akkor a következő játékos folytatja a sorozatot. Ha egy teljes körben már senki nem tudja folytatni a sort, akkor az utolsó lapot lerakó játékos kezdhet egy új sorozatot.

Egy jó tanács: ilyenkor a játékosnak érdeke olyan számú kártyával indítania, amivel a leghosszabb sorozatot tudja lerakni (nem feltétlenül a legalacsonyabb számú kártyával).

Speciális esetek:

- 13-as záró kártya: az a játékos, aki a 13-as számú kártyát le tudja tenni, megkezdheti az új sorozatot.

- Kincsszerző-kártyák: ha egy játékosnak a kezében van olyan kártyalap, amelyek a játéktáblán is szerepelnek (színben és számban megegyezőek) akkor, ha a lerakás pillanatában, bemondja, hogy kalóz zsákmány, akkor begyűjtheti azokat a zsetonokat a tábláról, amelyek a kártyájának megfelelő területen vannak. Ha elfelejti bemondani és begyűjteni, akkor ezek a zsetonok táblán maradnak és a következő játékban a talon részévé válnak.

- Partraszállás: abban az esetben, ha egy játékos az első körben megszabadul az összes kártyájától, akkor egy nagy „partraszállást” hajt végre: begyűjtheti a táblán lévő összes zsetont (attól függetlenül, hogy a kezében vannak-e a kincsszerző-kártyák!)

Megjegyzés 1: azok a zsetonok, amik nem lettek begyűjtve a táblán maradnak, és a következő játszma tétjeihez hozzá adódnak.

Megjegyzés 2: az a játékos, aki már nem tud tenni zsetonokat, az kiesik a játékból.


A játék vége: A kör akkor fejeződik be, amikor egy játékos megszabadult az összes kártyájától. Ekkor a többi játékostól a nyertes kap annyi arany kincset ahány kártya maradt a vesztes játékosok kezében. Majd egy újabb kört lehet kezdeni, kivéve, ha egy játékos úgy dönt, hogy befejezi a játékot. Ebben az esetben a játékosok összeszámolják a kincseiket, és akinek a legtöbb kincse van, lesz a nyertes.
Gyártó :
Djeco
Djeco márka :
Djeco
Djeco cikkszám :
DJ05207
Ajánlott kor :
7 éves kortól
További adatok
Nincs raktáron

Raktáron! 1-2 munkanap

Rendelhető: 2-4 munkanap

A termék jelenleg nem rendelhető. Kérem nézzen vissza később.

6 190 Ft
Nincs raktáron
A vásárlás után járó pontok: 124 Ft

Adatok

Djeco játékok korosztály szerint
7 éves kortól
Cikkszám
50219

Vélemények

Legyen Ön az első, aki véleményt ír!

Hasonló termékek